It's never too late to become what you might have been - Elenor Roosevelt

tirsdag 19. januar 2010

Balanse (del 2)

Eg har ikkje hatt internett på 9 dagar nå.
Det begynner å gå laus på tolmodigheita mi.
Men eg skal halde ut (Det er alltid lurt. Akkurat som i triatlon) og ikkje bli meir sint enn det eg alt er.

Eit ørlite innlegg skal eg snike meg til her i ein pause.

Det skal handle om balanse. Igjen.
Siste gong hos fysioterapeuten prøva me å finne ut kva slags muskel det eigentleg er i hofta mi som er så støl heile tida.
Sannsynlegvis er det eit muskelfeste frå ein lårmuskel som protesterar.

Eg skal gå gjennom mine styrketreningsøvingar og prøve å finne ut om det er ei øving der eg overbelastar musklane i høgre lår.
Så var tanken å utføre nokre øvingar på ein annan måte enn før.

Og i denne samanhengen har eg foretatt ei investering:

Eg har kjøpt meg "fitness"ball. Gøy.


Eg tok og utførte skulderpress på den, i staden for å ligge på matte. Og det var utruleg utfordrande å halde balansen.
Ei anna øving var: "back-ups" eller "back extension":
(ein vakker dag skal eg vera modig nok te å ta eigne bilder og legge dei ut. Men då skal eg først halde på litt til. Dessutan har kameraet mitt streika og mobilkameraet mitt tek litt for mørke bilder inne. Sjølv om - akkurat DET kan jo vera ein fordel når eg skal ta bilde av meg sjølv når eg trenar styre :D )

--> Back extension er mykje meir effektivt på ball. I følge fysioterapeuten min. Og det merkar eg sjølv også.

For ikkje å snakke om benkpress. Som vel blir til "ballpress" når ein utfører den på ball?

Ein annan morsam ny ting som eg skal more meg nå framover er balanserulle:

(her gjeld det same som ovanfor: ein vakker dag når eg faktisk KAN sykle på balanserulle, så skal det bli eigne bilder her. Kanskje til og med eigne videoar. Men - eh - det kan ta litt tid.)

Eg har fått lånt ei balanserulle (takk, Marie!).
Så seier dei at det går an å sykle på den.
Ja da.
Sikkert.
Eg har jo sett det sjølv. På nettet.
Riktignok aldri in real life.
Eg kan ikkje skjønne at det går an eigentleg.
Går det virkeleg an å sykle på balanserulle?
Eg er så spent.
Eg satte ChiCqilo på rulla, midt i stoga.
Så kleiv eg oppå den.
Så greip eg godt tak i stanga som heng og dinglar frå taket.
Og tråkka i veg.
Morsamt.
Eg trur kanskje at eg greidde å sleppe stanga i eit halvt sekund.
Men det er jo ein start?
Det er nok balanse som skal til.
Som med det meste i livet.
Balanse.
Det skal er fokus for treninga mi resten av veka.

Og i det tredje innlegget om balanse ("Balanse (del3)") skal det handle om å halde balanse på mine nye skøyteski.

Og så må det kanskje koma eit fjerde innlegg som kan det handle om å halde balansen mellom inntekt og utgifter for treningsutstyr....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar