It's never too late to become what you might have been - Elenor Roosevelt

torsdag 8. april 2010

Den manglande brikken ("brick work-out"en)?

Gjennom påskeferien blei treningsveka mi ein del snudd opp ned.
I det siste har eg stort sett trent på denne måten:

måndag: styrke
tysdag: svømming
onsdag: middels lang roleg løpetur
torsdag: kort+lett sykling; styrke
fredag: kort lett løpetur
laurdag: roleg langtur sykling
søndag: roleg langtur løp

Den fasta ramma danna svømming på tysdagar, og dei lange rolege turane på laurdag og søndag. Dei resterande øktene blei også bytta på innimellom, men pussig nok så har dette mønsteret etablert seg.

Nå er ikkje svømmehallen i Seljord open lenger.
Det betyr at svømmedagen min kan falle på nesten kva som helst dag i veka.

Siste veke begynte uansett heilt annleis enn vanleg:

Måndag: roleg langtur løp (sidan det ikkje blei noko av på søndagen)
Tysdag: styrketrening (saman med Marie, noko som førte til fleire dagars stølhet etterpå, sidan me syntest det var så moro begge to, og nesten ikkje kunne gje oss)
Onsdag: svømming (denne gongen i bassenget i Åmot i Vinje)
(Skjær)Torsdag: min tradisjonelle skjærtorsdagsturen, ca ein time
Fredag: Styrketrening
Laurdag: Roleg langtur sykling
Søndag: ingen trening, men besøk, og ein lang tur

--> berre laurdagen var "vanleg", altså som før.

Så var det altså denne veka:

Måndag: roleg langtur løp
Tysdag: ordne-dag med påfølgjande time-out slokning på sofaen, altså resitusjon
Onsdag: brikk

Brikk, hæ?

Det blir diskutert mykje om nødvendigheten av å trene "brick workout", altså treningsøkter der ein kombinerar to eller tre av triatlondisiplinene.

I går var været såpass fint og temperaturen god, at eg eigentleg ikkje greidde å bestemme meg om eg skulle springe eller sykle ute.
Då var det vel ikkje noko enklare enn å gjera begge delar??

Sidan eg skulle treffe Marie seinare den dagen, måtte eg koma meg tidleg ut, og organisere meg litt. Ein liten times sykling langs Seljordsvatnet med utsikt over enda frosent vatn, der berre små hol i isen avslørte at også sjøormar lengter etter vårsola, i ganske kupert terreng.

For å gjera det enkelt, sykla eg rett og slett fram og tilbake. Det skulle bli omtrent 20km.

Så var planen å skifte heime, ta joggeskoa fatt, ta med meg Binna og jogge littegrann. Flaske med ekstra drikke sto klar, ein gelpose i jakkelomma, og klesskift.
Det er jo skikkeleg luksus å ha T2 heime på soverommet.
Det blei omtrent 10min med klesskift, så bar det ut igjen.

Eg har alltid likt å springe etter syklinga (faktisk). Klart, det kjennest kanskje litt rart.
Spesielt i går da eg skulle gå ned denne bratte bakken på gummimusklar. Eg hadde jo ikkje akkurat halde noko igjen i motbakkane på sykkelen.
Binna var glad over at ho endeleg fekk bli med ut. ho synt jo at det alltid er trist når eg reiser ut med terrengsykkelen utan at ho får bli med.
Eg hadde planlagt maks ein time på beina.
Det tok 12-15min å rusle ned til det "flate" Seljord:


Så sprang eg ca ein halv time, der beina kjendest utruleg bra, men magen forferdeleg tom.
Eg hadde då ete lunsj like før eg begynte å sykle, tom alt nå???
Gelposen blei tømt, halve innhaldet av vannflaska også, og bakken heim att tilbakelagt dels joggande, dels gåande.
Rett og slett for å halde pulsen på eit behageleg (aerobt) nivå.

Binna er som alltid eit stykke foran. Med mindre ho er eit stykke bak. Eller rett ved sida.

Og - ikkje minst - for å kunne nyte omgivelsane rundt meg.
Det var veldig moro og inspirerande å gjera noko heilt anna enn det gode gamle som eg hadde vend meg til.
Og beina kjennest også gode i dag.
Kan hende dette var den manglande brikka i treninga mi?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar