It's never too late to become what you might have been - Elenor Roosevelt

lørdag 2. oktober 2010

Løpedebut hausten 2006

Når det blir haust, så får eg alltid lyst til å løpe. Det er litt merkeleg eigentleg, sidan været ikkje eigentleg innbyder til det.
Ei ku i Seljord. Tatt i forbifarten på løpeturen i dag.
Men eg forklarar det med at eg hadde min debut som løpar om hausten. Den første strukturerte løpetreninga starta eg 31.august 2006 med ei økt på 4x3/3. Noko som betyr: 3min løp, 3min gange, gjenta 4 gonger. Tre dagar seinare hadde eg auka til 6x3/3, og dagen deretter til 5x4/2. Og så fortsatte eg til eg greidde å springe 5km i strekk, utan å stoppe.
Frå gamle dagar i Bø. Eg savnar framleis løpeturane og livet på Vreimsida der eg budde. Eller er det mest melankoli?
Det var ei skikkeleg god oppleving. Det skjedde onsdag, 20.september 2006, og eg bruka heile 45min på distansen. Og det var ikkje spesielt kupert. Littegrann kanskje. Eg var skikkeleg fornøydd. Denne distansen hadde eg greidd å springe heile to gonger før, i heile mitt liv. Dei andre to gongene var i det første, uskyldige forsøket mitt med triatlontrening i 1991.
Binna kjøler ned labbane sine i Bygdaråi i Seljord. Ho har sidan 2006 vore trufast selskap på mine løpeturar.

Men hausten 2006 hadde eg stor framgang med løpinga, og eg auka treningsmengda sakte, men sikkert, og etter ein plan. Første halvmaratondistansen fullførte eg 16.desember 2006 i Bø, på Vreimsida. 21,1km circa. Halvparten i motvind, halvparten i medvind, og for dårleg kledd.
Her er utdraget frå treningsdagboka mi denne gongen:

"Yess!!!!!
Mitt første halvmaraton-distanseløp!
Dei første 5km som ein drøm med vind i ryggen.. 2km gjennom Oterholt, så tilbake..på Vreimsida forferdeleg sterk motvind og sidevind, med kast, og eg hadde ikkje nok klede på meg! Mista følelsen i høgre tommelen igjen og igjen, og det var vanskeleg å halde retninga på vegen. Eg løp berre litt fortare for å halde varmen. Drikking ved 489, etter 7km på 1'03''
Etter det  blei det mildare, vegen var skjerma. Løpinga gjekk utruleg fint. Eg merka det ikkje før tilbakevegen etter Erikstein, da  blei beina litt stive, og eg auka skrittfrekvens. Skulle kanskje ikkje gjort det? Følte mest i beina og under føtane, men kondisen ellers var ubeklageleg! Eg løp lett nok.
Hold berre i veldig korte periodar (1min), som blei borte etter bevisst avslapping i magen. Hold får eg ikkje i motvind eller motbakke, men berre i medvind og når det tilsynelatande går for lett ?!?
Morsam tur!"

Eg bruka treningsdagboka "The Training Diary" som eg hadde på PCen då, og som eg har klart å overføre frå den gamle PCen til nåverande utan problem, heldigvis.
Og så flink som eg var til å skrive treningsdagbok!
Det er eg glad for nå.
Og på ein måte så har denne hausten 2006 vore spesiell for meg. Og på den bakgrunnen trur eg, blir eg inspirert til å løpe litt meir, kvar haust.
Eg og Binna likar også å løpe om hausten. Her frå løpeturen i dag, ved Bygdaråi i Seljord.

Det er ganske bra, å la seg inspirere av sine eigne erfaringar...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar